The only way to do great work is to love what you do!
- Steve Jobs -

Klantgericht betekent luisteren

Als je als organisatie echt klantgericht wilt zijn, dan luister je naar je klant. En handel je daarnaar.

De klant heeft een probleem, en vraagt jou om een oplossing. Om jouw klant ambassadeur van je organisatie te maken draait het om het totaalplaatje. Om persoonlijke aandacht voor je klant. Aanhaken op zijn behoefte, zodat je een echte oplossing kunt bieden, of iets kunt bijdragen aan zijn doel. Het gaat om betrouwbare service bieden en een excellente after sales: dát is klantgericht!

 

Zeg, klinkt dat allemaal niet heel soft?

Zonder klanten geen business. Dat weet iedereen. Nieuwe klanten zijn zilver, bestaande klanten behouden is goud. Dat vraagt aandacht. Intern en extern. Daar is dus niks soft aan.

EmpoweredbyEva helpt je bedrijf vooruit. Vanuit de overtuiging dat een klant echt helpen zorgt voor de beste verkoop.

Op weg naar succesvol ondernemen – empowered by Eva
Op weg naar succesvol ondernemen – empowered by Eva 1

Hoe ik dat doe?

Samen kijken we naar jouw klantportfolio en naar de inrichting van jouw organisatie.
We bepalen samen het doel.
Vervolgens kijk ik mee op de werkvloer, om een goed beeld te vormen van de huidige situatie. Deze input zet ik om in een advies en concreet actieplan.

Dat plan voeren we uit. Of dat nu gaat om individuele coaching, verbinden van medewerkers en klanten, inrichten van praktische communicatie structuren;

ik regel het. Zo optimaliseren we je bedrijfsvoering vanuit de klantbehoefte. Freelance of interim, net wat het beste past. 

Ik werk altijd vanuit het perspectief van de klant. Het totaalplaatje moet kloppen. We zorgen er voor dat jouw mensen zich mede eigenaar voelen van het product dat je verkoopt. Dat ze beseffen dat elke schakel belangrijk is in het behouden van de klant, zodat ze zich samen verantwoordelijk voelen voor die klantrelatie. En ze met plezier net dat stapje extra zetten.

Dat merkt de klant, dat merkt de medewerker, dat merk jij!

Een paar tips waarmee we aan de slag gaan:

Dit is mijn overtuiging, en zo werk ik zelf dus ook. Je weet bij mij altijd wat je van me kunt verwachten. Lekker duidelijk. Ik ben kritisch, maar met flair. Ondersteunen waar het kan, confronteren waar het moet. Ik geloof in de kracht van samen. Power to the people!

Yes! Empower my business!

Ready for some energy? Laten we kennismaken, dan gaan we aan de slag!

Wanneer kan ik je helpen? Als je:

Wanneer moet je niet bij mij zijn?

Ik gebruik cookies om ervoor te zorgen dat mijn website voor u als bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruik ik o.a. cookies voor onze web statistieken. meer informatie

Deze site is standaard ingesteld op 'cookies toestaan", om je de beste mogelijke blader ervaring te geven. Als je deze site blijft gebruiken zonder je cookie instellingen te wijzigen, of als je klikt op "Accepteren" hieronder, dan geef je toestemming voor het gebruik van Cookies.

Sluiten